Be bop a lula hela jävla dan!

Lördagen den 13 februari 2010


Har ni någonsin frågat er när jorden kommer att gå under?
Jag kom på svaret igår, under en konsert med Thåström!
Den dagen världen inte kan komma på en enda ny melodi till, då är vi över för alltid.
Den dagen all musik redan har gjorts!
Den dagen vi inte ens kan komma på en enda liten ny slinga, då är det kört!



Var som sagt i Sporthallen och såg Thåström igår! Jag är inte jätteinsatt i hans musik. De stora hitsen har man ju hört men jag kan inte säga att jag kan texterna och så. Men det var verkligen sevärt! Där har vi en man som lever sig in i sin musik! Han menar allt han sjunger, det kändes verkligen igår!!

Bruno K Öijer gjorde ett gästspel som extranummer också. Hade det inte varit för att publiken inte visste om hans stil och började skratta istället så hade han varit jättebra. Istället satt jag och blev förbannad på alla och tyckte synd om honom. Men bra, det var han!

Det var en himla massa bekanta människor på konserten. Min pappa, Davids pappa, Davids bror med respektive och hennes föräldrar, gamla kollegor och skolkamrater till David...ja en himla massa. Riktigt härligt! Efteråt gick jag, David och min svärfar hem till oss på en öl (Xider för mig) och lite chitchat! "Erin Brockovich" kollade vi på med. Riktigt bra film!

Idag är David iväg och pimplar en sväng. Jag valde att stanna hemma och bara ha helg, efter allt plugg och inför ännu mer plugg. Ska nog ta och läsa ut min bok. Och framåt eftermiddagen ska jag locka håret tills ikväll då David och jag ska fira alla hjärtans dag på restaurangen "Da Vinci". Blir spännande!

Imorgon åker vi till Katrineholm. Dels för att hälsa på Davids underbara, underbara mormor och morfar och dels för att se "Avatar" i 3D! Har egentlingen ingen koll alls på vad den filmen handlar om men jag har tokhöga förväntningar för att alla säger att den är hur bra som helst! Ska bli roligt!

Kom på något tråkigt i onsdags. Jag har glömt anmäla mig till tentan på fredag. Man måste anmäla sig till tentor 10 dagar innan den sker. I onsdags var det en dag för sent. Så jag får helt enkelt gå dit på fredag och hoppas på att någon som har anmält sig har blivit sjuk eller något och inte dyker upp så jag kan ta dennes plats. Men jag får kortare tid på mig att skriva den än alla andra, så det blir lite stressigt. Jaja, det kommer fler tillfällen att göra den!

Jag har en känsla av att jag kommer få ett till syskonbarn i veckan som kommer. Torsdag är min gissning! Vet inte varför, det bara känns så! Hihi!!




Veckans tårdrypande: "Hallelujah" med Justin Timberlake och Matt Morris
Dom framförde den i galan "Hope for Haiti". Justin har stigit mer och mer i mina ögon under flera år nu. Han är verkligen talangfull!



Kommentarer
Postat av: Frida

Torsdag kan vara en bra gissning. Jag tror på onsdag för på tisdag ska jag gå med Jack till dagis. Igår trodde jag att jag hade startat igång en förlossning när jag bara var ute och gick i max 15min. Vi får se...

2010-02-13 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback