Året 2009

Torsdagen den 7 januari 2010


Tredje blogginlägget för dagen! så går det när man inte har några fungerande TV-kanaler. Suck.

Har skrivit en liten "sammanfattning" av mitt 2009. Har snott det från
Camilla Läckbergs blogg.


Årets bedrift:
Har pluggat i två terminer och har inga omtentor framför mig. Har även klättrat klättervägg!

Årets bittra: Jag är inte så bitter av mig…kommer ej på nått där!

Årets bästa semester: Italien och nordnorge är de semestrar jag har varit på och jag kan inte välja något av länderna framför det andra. Underbara semestrar!

Årets nytillskott: Pyrets existens! Alltså mitt kommande syskonbarn. Även om han/hon inte har kommit ut än.

Årets förlust: Michael Jackson

Årets vuxenpoäng: Oj, jag vet inte hur många gånger jag har känt mig som en pensionär i år. Typ när jag sover middag eller när jag gemar ihop alla värdecheckar och inköpslistor när vi är på Maxi. Men störst är väl att vi har köpt bil!

Årets fysiska förändring: Har inte hänt så mycket till det yttre. Har gjort några hårklippningar och toningar, men nu ser det som…vanligt…typ.

Årets nya kändisförälskelse: Jag är ju tyvärr inte en sådan som bara kan nämna en. Peter Jihde, Michael Jackson, Michael Cera…hmm, bara för det kommer jag inte på fler.

Årets mest gåshudsframkallande låt: Jag tror The Killers har bidragit mycket det här året. I början av året fick jag rysningar av ”Human” för att det påminde mig om syrrans möhippa och därmed bröllop. I och med Idol nu i höst fick jag rysningar av ”All these things that I’ve done” som Tove framförde galant!

Årets läsupplevelse: Plugget har fått ta överhand det här året, men ”Vindens skugga” var en riktig godbit i år som jag fortfarande kommer på mig själv med att tänka på.


Årets insikt
: I och med sjuksköterskeutbildningen har jag börjat tänka mer på handhygien och infektionsrisker. Noja för bakterier och annat…Så insikten att man faktiskt kan bli sjuk av det allra mesta har jag verkligen fått i år.


Årets TV-besatthet
: True Blood, Dexter, Greys anatomy


Årets fest
: Utan tvekan överraskningsfesten för Davids storebror uppe i Luleå. Det är inte alltid man festar till sex på morgonen. Den festen glömmer man inte i första taget.



Har dreglat över H&M- katalogen en stund nu och är uppe i 2630 kronor... Det blir att stryka lite tror jag bestämt. Men vad!?!? Suck vad mycket fint det finns. Någon som vet hur länge det brukar dröja innan plaggen kommer till butikerna?


Kommentarer
Postat av: David

Fin summering av ett helt underbart år med dig Stina!

2010-01-10 @ 02:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback