Lugnet stressar mig

Tisdagen den 12 januari 2010


Hmm...det kanske inte var bloggen det var fel på utan jag som gjorde fel. Nu har jag i alla fall en profilbild!

Sitter och väntar på att en snubbe ska ringa för att sedan komma och kolla vilken slags dörr vi ska ha i vårt förråd. Den är fortfarande inte ersatt med en ny. Sen blir det mer repetition inför tentan. Känner mig så himla lugn, och det gör mig stressad. Är nervös för att jag inte är nervös liksom. Alla andra verkar ha värsta tentaångesten. Är det något jag har missat? Hmm...

Idag blir det nog att beställa lite H&M-kläder. Jag går nästan och hoppas att något av det jag vill ha är slut så slipper jag ta beslutet att stryka något från listan. Men vi får se.

Jag har tagit reda på att säsong ett av "Glee" inte är slut ännu. Säsongen fortsätter i april i USA så då går det att streama och följa denna underbara serie igen! Underbart! Dessutom ska det bli en säsong två!

Nä nu ska jag sätta mig och plugga för den där karln verkar ju inte ringa...



Veckans Gleeklipp: "Imagine"
Okej, okej men bara ett till!!! Det är så fint. En kör med döva ungdomar sjunger och man blir så rörd! Världens finaste sång dessutom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback