"Hjärtats sång"

Tisdagen den 15 juni 2010


Mmm, nu är fortsättningen på "Melody" utläst också. "Hjärtats sång" heter den. Melody bor kvar hos sina släktingar och hon har fått reda på att den hon trodde var hennes pappa egentligen inte var det. Nu börjar jakten på hennes biologiska far och ännu fler familjehemligheter kommer upp till ytan.

Jag tycker nog att den här boken var bättre än den första i serien. Antagligen för att man äntligen får svar på en hel del frågor. Men alla gåtor löser sig inte så det vore självklart intressant att läsa den tredje boken: "Ödets vägar". Den äger jag inte än tyvärr, men när köpstoppet är avslutat ska jag unna mig det! Det är en sak som är säker!



David är fortfarande sjuk stackarn så idag ska jag agera sjuksköterska och riktigt rå om honom. Jag tycker så synd om honom för man riktigt hör hur det river i halsen när han hostar.

Jag har även tvättid som jag ska ta tag i. Unnade mig en frukost på balkongen och hann få lite färg faktiskt! Härligt med lite fint väder igen, även om jag ser att det kommer några mörka moln nu.

Vi ser ju "Six feet under", säsong 5, nu. JÖSSES! Vilken serie alltså. Så oväntade twistar hela tiden! Och igår fick jag en glad nyhet när jag såg att första avsnittet i tredje säsongen av "True blood" fanns att streama. Så det avnjöts på en gång. Nice. Nu väntar vi bara på att femte säsongen av "Dexter" ska börja, men det är inte förrän i september.

Längtar till lördag. Då blir det är det TV:n som gäller, från morgon till kväll. Ska inte missa en sekund av bröllopet, så är det bara. Jag är en av de få som vill ha kvar monarki i Sverige och jag har alltid tyckt väldigt bra om vår kungafamilj! Så ett historiskt ögonblick som detta vill jag absolut inte missa!

Ikväll blir det tjejmiddag! Wohoo!



Veckans band: The Ark
Dom är grymt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback