Pepp!

Lördagen den 19 juni 2010


Nu är jag mer pepp än någonsin! Igår såg jag lite på konserten som riksdagen bjöd bl.a. bröllopsparet på och när barnen sjöng för Victoria och Daniel på slutet var det väl inte ett öga som var torrt?? Jösses alltså, så fint. Även fint att se bl.a. drottning Silvia visa känslor.

Efter det blev jag mer ännu mer pepp än innan på att få följa bröllopet på TV idag. Jag har drömt om bröllop hela natten, och vad David än påstår har han också gjort det för han pratade i sömnen om bröllopspar, hihihi. Och nu har jag ätit frukost framför TV:n och väntar på att få en första glimt av bruden.

Tyvärr kommer jag missa TV-sändningarna mellan 16.30 och 19.30. Då ska jag göra annat spännande!! Det ni!

Nä, nu blir det att inta en fast plats i soffan igen. Börjar bli riktigt pirrig nu! Undrar då hur själva brudparet känner sig.

Måste bara passa på att gratta min klasskamrat som också gifter sig idag. Lycka till och STORT grattis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback