Sen sist

Dymmelonsdagen den 31 mars 2010


Jag vet, jag är en usel bloggare men jag har verkligen letat efter tid att sätta mig här och blogga men inte hittat den förrän nu!

Det största som har hänt sedan sist är självklart att jag har fått en systerdotter vid namn Nora! Hon är vackrare än någon annan liten flicka såklart!! Ett riktigt litet mirakel! Längtar efter att få träffa henne och hennes storebror igen!!! Dom är underbara!

Har dessutom varit i Göteborg och hälsat på min äldsta storasyster och hennes man. David fick äntligen se hur de bor! Vi åt riktigt god mat, tog en tripp i stan, spelade spel och provade på Helium (hahaha). Det var riktigt, riktigt roligt att vara där och jag längtar redan tillbaka! Vi satsar på att åka och hälsa på igen i sommar så man få se sommarstaden Göteborg blomma! Vackert! Tack för en superhärlig helg!!

Kommer att lägga upp filmsnuttar när jag provar på Helium. Det var riktigt skrattframkallande!! Filmsnuttarna kommer inom en snar framtid, lovar!

I måndags fick jag världens konstigaste samtal. Den 10 april kommer jag att vara modell för en dag. Jag kommer få ta med mig ett sällskap på max fyra personer, vi kommer att bli upphämtade i limousine för att åka till Radisson hotell. Där kommer vi att bli sminkade av make-up artister och sedan fotade. 100 foton var blir det, och sedan får man välja om man vill köpa några av fotona. Fatta roligt??!! Men vad paff jag blev när dom ringde mej! "Men....varför ringer ni just mig?" Haha! Men det var någon slags utlottning av något slag. Hihi, ska bli roligt.

På fredag bär det iväg till Tallin!! Vad härligt det ska bli med spabehandlingar, god mat och framför allt suverän kvalitetstid med min älskade sambo! Det ser vi verkligen fram emot!!

Vad har annars hänt då? Har varit förkyld och har fortfarande kvar en jädrigt irriterande hosta. Jag pluggar på som vanligt såklart, nu om hjärtsjukdomar vilket är väldigt intressant men väldigt omfattat! Jag säger bara en sak: Rök inte! Det är bara skit! Däremot är något glas vin om dagen inte alls fel!

Idag blir det Stinas kyckling och pommes och antagligen "Six feet under". Det är en förjäkla bra serie med många tårdrypande scener!




Veckans komiker: Jamie Foxx
Africaaaa! Älskar hans sång och dans!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha, vilken grej, att prova helium sådär! =oD



Blev också uppringd av Modellfotograferna, helt mitt på ljusa dagen. Fattade ingenting, och jag som är så misstänksam av mig, så jag blev direkt avig. Frågade henne massor om hur hon fått mitt nummer och hur jag blivit utvald.

I mitt fall blev det inget av det, eftersom den helgen var bortbokad samt att jag inte var sådär jättehet på det, men jag hoppas du får det trevligt!! =oD



Och igen, Grattis till nya syskonbarnet!!



MASSA KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback