Sommarglad

Fredagen den 28 maj 2010


Igår såg jag "Sex and the city 2". Den har fått så himla dålig kritik men jag och Karin älskade den! Den var precis lika bra som den förra filmen! Väldigt mycket skratt och lite sorgset ibland. Älskart! Himla härligt att träffa dig Karin!! Och snart ses vi igen, tillsammans med vår tredje kompanjon Helen! Älskart!

Gu vad jag älskar att få plocka fram sommarkläderna igen! Det är så himla tråkigt att dra på sig tjocka ylletröjor och långkalsingar under så många månader som vintern pågår. Nu kan man äntligen klä sig snyggt igen! Och sommarskorna kan man också plocka fram, äntligen!

Tänka sig att det snart är juni! Sommaren är igång. Jag och David börjar göra upp lite planer för sommaren. Eftersom David har köpt en båt ska vi åka ut och fiska med den, och även åka ut och tälta på någon ö. Vi skulle också gärna vilja ta någon weekend i Danmark. Dessutom lär vi göra några besök i Västervik och Göteborg. Och så kommer Davids bror från Luleå på besök med sin lilla familj. Det ser ut att bli en bra och rolig sommar! Bara vädret blir fint också!

Jag och David har sett säsongsavslutningen av "Greys Anatomy" nu. Det har inte visats i Sverige ännu. Ni som vet hur den serien kan fängsla en (för vem glömmer avsnittet när Izzie förtvivlat försöker ge Denny ett hjärta och klipper av en slang, medan Burke blir skjuten? Och vem kan glömm färjolyckan då Meredith nästan dör?) bör inte missa avslutningen. Jag bara säger det...

Nä nu är jag Davidsjuk, nu får han gärna komma hem. Vi får se hur kvällen blir. Antingen har vi hemmakväll för att sedan se Davids bror spela på L'Orient eller så spelar vi minigolf med Davids mamma och äter hos henne. Vi får se!



Veckans låt: "Men bara om min älskade väntar" - Nationalteatern



Kommentarer
Postat av: Karin

Jaaa, filmen va ju suuuuupeeer!!!! :D

Underbart o träffas igen, va för länge sen sist!!

Härligt o träffa Helen med... hoppas 1 år går fort sen så hon kommer hem snart igen! Men vi måste se till att träffas OFTARE! :D

Puss o Kram

2010-05-31 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback