Mys

Fredagen den 19 november 2010


"Cornelis" var jättebra! Jag ryste i hela kroppen på slutet och satt med tårar i ögonen. Hank von Helvete (artistnamnet är så mycket roligare att säga än hans riktiga namn, även om han inte är von Helvete längre) var GRYM som skådespelare och så otroligt lik Cornelis! Fint att Jack Vreeswijk har varit engagerad i filmen också!

Praktiken är fortfarande superrolig och lärorik och jag har fått ett stort G av min handledare och min kontaktlärare från skolan. Jag har uppnått mina lärandemål och det känns ju jäkligt bra. Nu är det bara en vecka kvar på avdelningen och det kommer nog bli jobbigt att säga hejdå för hela personalstyrkan är verkligen hur bra som helst! Vem vet, jag kanske kommer tillbaka ;)

Efter praktiken blir det tentaplugg som gäller. Tentan äger rum på måndagen innan jul. Tis, ons och tor innan jul hade jag tänkt vara tillgänglig för Bokhandeln om dom behöver julhandelshjälp. Vi får se hur det blir när dom svarat på mitt mail, hehe! Nyår ska i alla fall firas i Luleå i år igen, det ser vi verkligen fram emot!!

Igår introducerade vi klättring för Davids lillebror med flickvän. Dom var jätteduktiga! Skakiga, men det ska man vara annars är det inte roligt!

I helgen ska mina och Davids fyra år tillsammans firas med restaurangbesök och med att bara vara med varandra och ta det lugnt! Det ska bli görmysigt. Myset börjar förresten redan ikväll då vi ska äta rostat bröd med svampstuvning på till förrätt och entrecôte och klyftpotatis till varmrätt. Har redan tänt varje lilla stearinljus i hela lägenheten!



Veckans låt: Come sail away - Styxx
Finns även en South Park versionen, den är också grym!



Kommentarer
Postat av: Therese

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback