För lite glas!


Fredagen den 13 maj 2011


Jag såg lite på Eurovision Song Contest igår. Egentligen såg jag bara Eriks nummer och sedan såg jag hans jubel när de hade gått vidare till final. I alla fall var jag riktigt pepp inför låten, var helt säker på att det skulle vara hur bra som helst. Och det var det tills glaskraschningen skulle sätta igång. I Sverige slog han sönder tre glasrutor. Nu slog bara sönder en!!! Nä, där blev jag besviken. Antagligen är det arrangörerna som satt stopp för mer glassplitter än så men nä. Glas är i princip det enda Erik Saade har i sitt nummer, och så får han inte utnyttja det till max! Men vi gick vidare i alla fall, skööönt!

Fick mitt sommarschema idag! Wohoo, nu blev jag ännu mer pepp för att jobba i sommar. Har fått ett riktigt bra schema tycker jag. När jag har ledig helg jobbar jag bara till 15.00 på fredagarna vilket innebär att man kan åka bort över helgen om man vill det, riktigt najs! Och över midsommar är jag ledig fyra dagar!! Tjohoo!! Nu återstår att se om jag är ledig när The Ark har konserter, måste ta chansen att se dom en sista gång innan som splittras *tår i ögat*!

Var på gymmet i morse och körde som fan. Firade det med att köpa med mig Sibylla hem till lunch, tihihihi!!

Igår jobbade David typ 7.00-22.00. På dagen körde han sitt vanliga jobb och på kvällen ställde han upp som kock på en möhippa. Jag insåg när jag var ensam hemma på kvällen hur mycket jag saknar honom när han inte är hemma. Fick en flashback från när jag fortfarande bodde hos mamma och pappa och David bodde i Tannefors och vi bara sågs på helgerna, guu vilken saknad det var i veckorna då. Det är ändå fint att känna saknad fortfarande, fastän vi ses varje dag!

Nä nu ska jag försöka åstadkomma lite plugg!




Veckans klipp: Bloopers med Galenskaparna
Roligast är det 3:03 in i klippet, Jan Rippe is da shit! Men hela klippet är riktigt underhållande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback