Prinsessyra

Fredagen den 24 februari 2012


Estelle Silvia Ewa Mary! Är så lycklig över tillökningen i kungafamiljen! Åh, snälla låt monarkin vara kvar. Jag gillar verklligen vår kungafamilj och det ska bli så roligt att följa prinsessan Estells uppväxt. Är extra lycklig över att hon är hertiginna över Östergötland såklart!

Nu har jag gått klart min inskolning på jobbet så på måndag börjar allvaret, då börjar jag gå som ensam syrra! Spännande och nervöst men framför allt: roligt! Trivs riktigt bra!

Är ledig idag och hela helgen. Idag har det gymmats och sedan besökte jag bokrean och kom hem med sju böcker. Som om jag inte hade tillräckligt många olästa böcker i min bokhylla...Men bokrean är den enda tiden på året som mitt köpstopp på böcker upphör så jag var tvungen att passa på. Boknörd som jag är blev jag dock besviken på att den tredje Peter James bok är mycket högre än de första två...Det måste ju se snyggt ut i hyllan också...suck!

Nä nu ska jag sätta mig och läsa lite.

För övrigt smids det en massa planer här hemma! Inget avslöjas men spännande är det!



Veckans gala: QX-galan
Tänk om man hade fått vara där! Gladare gala har jag nog aldrig sett. Detta klipp är dock inte så glatt. Höll på att lipa ihjäl när jag såg en bild från Utöya. Varför kan människor inte bara respektera varandra som dom är? Hatbrott är bland det värsta jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback